What about now

Heejsan ^^
Har inte bloggat särskilt mycket, och jag har också då inte skrivit av mig utan jag har bara skrivit en massa  dikter och sånt.
Har nämligen inte haft tid eller ork till att blogga, håller på att bli sjuk så det är en utav orsakerna.
Vendela kommer hit till Tyresö imorrn, hon stannar under natten.
Ska se 'Vampyrer suger' , och käka lite smått och gott.
Mycket skola, mycket gymnastik, mycket bekymmer.
Har varit ledsen här i ett ganska bra tag, eller en vecka kanske då jag suttit och tänkt på allt det dåliga varje kväll.
Allt som har hänt, allt nuvarande
MEN,
jag vet inte vad det är som ja sitter och tänker på eller gråter över.
Det känns lixs som om det är ett litet tomrum som jag tänker på.
Ett tomrum som inte finns, men fullt utav bekymmer som jag inte vet vad det är.
Jaa, ibland kan det vara bra att gråta, sorg, glädjetårar , allt sånt där men det känns lixs som om jag fått för mycket av det.
Ska bädda ner mig nu i soffan, orkar inte skriva mer för ikväll men det var iaf skönt att skriva av mig.
Ha en fortsatt trevlig helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Enigmaa<3

Aww, gumman dah vad har du att gråta över du lever världens perfeckta liiv !!! älskar dej ouhööört mkt !!

2010-09-03 @ 21:51:11
URL: http://pausaad.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0