Home sweet home

Hejsan bloggen :)
Skiter i att lägga upp outfiten idag, pallar verkligen inte -.-
Var ju sjuk hela förra veckan så fick ju inga läxor, fick dem idag istället och en ska vara inlämmnad imorgon ?!
Men gjorde precis klart den så det är good, resten ska jag göra på onsdag på stugorna :) -.-
Träning idag, fristående ahha,
¨Ska käka snart, börjar bli lite små hungrig.
Juuste,
Idag på lunchen så skulle jag gå och lämna min mat, och jag hade inte druckig upp mitt vatten så hade ett fullt glas -.-
haha och då kom en kille och råkade stöta till mig så det bara rann vatten på min tröjja och innanför -.- :)
Han bah, oj förlåt, jag bah, ingen fara -.-
Vi fick värsta ögonkontakten och allting.
Han var fett sööt :)
Haha ?! intressant.
Men ska dra nu, puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: hanna & melinda

hej igår gjorde du en design på min blogg och nu har jag gjort en blogg med min kompis skulle du ha lust att hjälpa oss att göra en?<33

2010-09-13 @ 16:10:03
URL: http://weeforever.blogg.se/
Postat av: hanna & melinda

Så glada vi blir, tack så mkt.. :)



När kan du tänka dig och göra en header till oss?

2010-09-13 @ 17:17:32
URL: http://weeforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0