The stomach makes trouble

Det började med att vi satt inne på salongen, ja på bion.
Jag fick kramp, var tvungen att ¨gå på toaletten men det var inget som hjälpte.
Sen dess så har magen besvärat mig, såklart, magen har ju alltid besvärat mig men inte på länge, det kändes som att jag skulle svimma, kräkas, dö.
Jag är stolt över den jag är idag, även om jag inte är perfekt så är jag det, det har dock kommit saker ivägen men inget som har oroat mig sådär förutom min mage då,då.
Mina tarmar kan vrida sig, svullna upp,
vad vet jag.
Jag skakar när jag får min magont, mina muskler går inte att kontrollera. Det gör för ont, då menar jag ont.
Vi har varit hos doktor jag vet inte hur många gånger, tillräckligt mycket.
Det är mycket som besvärat min omgivning och dock så är det, det som besvärat det största i magen.
Hatar min mage!!
Men nu så ska mamma ta tag i det här och ringa doktorn någon gång i veckan, dom kommer förmodligen inte kunna göra något men jag måste få hjälp, står inte ut sålänge till.


Kommentarer
Postat av: Anna

logga in på msn och acceptera mig där!

2010-08-29 @ 18:08:43
Postat av: en glad tjej.. ;D

hihi, nu har ju vi pratat om det..!

2010-08-29 @ 18:34:49
URL: http://fotobliixtt.blogg.se/
Postat av: Mickis

asså ja fy fan gumman, tycker så synd om dig och din mage. N_u ska det bort, för jag hatar tex att ha on ti magen och om man har så ont som du ahr så fattar jag. Typ som mensvärk gånger 400 :D



men ja precis, man behöver gråta skrika och bara vara. Men med för mycket på en gång så står man inte ut. <33



puss <33

2010-08-29 @ 20:42:08
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0