Please, listen to me.

Det var du och jag för alltid ,
det var så det skulle va,
Det var bara med dig som jag kunnde må bra,
Men nu är allt försent jag har förlorat allt det bra.
Det ända jag har kvar är tomma ord som du sa.

Det var mycket som gick fel och jag ångrar allt jag sagt,
men att trigga mig så där var väll ändå lite elakt.
Jag saknar dig så mycket har du glömt allting du sa?
Det skulle alltid vara vi alltid bara du och jag.

Men mina drömmar har krossats för länge,länge sen,
Jag hoppas jag bara kan bli lycklig sen igen.
att det finns någon där ute som känner som jag,
som har blivit lämnad och besviken,
Som kan få  mig att må bra.

Man ska aldrig sluta hoppas, men det har jag gjort.
du är inte värd mig längre, du har spelat dina kort,
Du har haft dina chanser, varför gjorde du sådär?
Det ända du har gjort är att slita mig isär.

Jag vill berätta för dig att jag älskar dig nu och föralltid,
men samtidigt så vet jag att det aldrig blir vi.
Lyssna på orden när jag kickar här i takt,
i mina ögon har du inte längre någon makt

Kommentarer
Postat av: Mickis

fett duktig du är ninne. Asså fan, den var ju sjukt bra, verkliegn skriven från hjärtat bra :)

btw sjukt snygg design, Roosa!!! :D

Juste komm på en grej, vi ör grymma på att grilla korv :D <333

2010-08-23 @ 21:53:23
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Enigmaa<3

Omg min älskade !!

du har är sjuukt duktig på att skriva texter!

att läsa dom gör mej tår öggd bara du vet min älskling!!



du är mitt liv mitt hjärta och min själ var jag en går så är det däj som jag bär <33333333333

2010-08-31 @ 17:06:56
URL: http://pausaad.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0