My greatest desire.

Ibland så känner jag att jag bara vill skrika ut den högsta tonen jag klarar, vill verkligen bli det.
önskningar går inte alltid in men vill att denna ska det, jag vill bli artist inte bara en artsit utan kunna spela in skivor mycket mer, älskar verkligen det, får rysningar så fort jag har en låt över huvud taget,
Jag blir alltid så himmla glad och kan börja sjunga med utan att jag tänker på det, vill verkligen, åhhh!
hahaha nee, skulle egentligen vara med i Talang 2010 men det blev körigt med gympan, vad ska man göra lixs när man har två drömmar som krockar, ?
Puss älskar er , mwuah ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

ja livet och drömmarna är inte alltid lätta.

Man vet aldrig hur allting blir, förän man ahr testat. om du jobba rmed att bli artist så kan din drömm slå in :D



vad glad jag blir att du blir glad av atts e mig :D

<333

2010-08-21 @ 23:11:37
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mickis

haha japp :)

va glad jag blir att höra det :)

fett med najs :)- Den blir nog skit nsygg *:D

<33

2010-08-22 @ 10:12:50
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0