If you were here

Utanför mitt fönster, faller regnet sakta ner.
Jag sitter här och väntar, mina tårar blir fler och fler
Allting som jag känner vill jag visa här för dig.
Jag hoppas du hittar tillbaka och att allt ordnar sig.
När jag sitter här i min ensamhet , tänker jag på dig.
Om du var här hos mig, skulle jag slippa att sakna dig.
Du finns i mina tankar och i min fantasi.
Där är vi två tillsammans, där är bara vi.
På morgorna när jag vaknar så kommer saknaden igen.
Hade du varit hos mig, hade aldrig dethär ha hänt.

Kommentarer
Postat av: Mickis

ja det håller jag med om :p

Jag tycker också den är finast. <3

Aha :p men den är skit bra :D <33

2010-08-24 @ 22:10:29
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Anna

Har zelda och linn bloggar??

2010-08-26 @ 20:03:29

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0