A beatuy life.

Hejsan hoppsan gummi snoppsan, haha?
Idag så har inget hänt i stortsätt, har haft skit ont i magen hela natten så har inte sovit så bra, men nu är det bättre och jag mår prima!
Gjorde pasta och köttfärssås till lunch idag, var ganska lyckat (:
Yes.
Ska snart sätta mig och göra mammas design, får se om hon orkar sitta brevid och bestämma lite själv (:
Tänkte egentligen ta ett kvällsdopp idag men vi får se hur det blir, ska också ha fredagsmys med familjen.
Juste, min syrra vill ha en ny design också, hon bloggar inte direkt då men hon ska tydligen börja om med bloggen :$ haha?
Imorgon ska vi iaf åka till stranden under dagen, ska väll ta med någon polare då, får se vem :å
Jaop, fick aldrig min månadspeng förra veckan så får den imorrn istället + pengar för jag typ städat varje dag så då blir det shopping!! :)
Men jag skriver lite senare, men puss på er !

Haha?! :$  B J U D E R!! :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

hellue gumman.

*Jag gillar inte din mage, den ställer till problem för dig :(

iallfall fett gulligt att din mamma har en blogg :D

vi borde hitta på någonting nästa vecka när det är sisat veckan på lovet :D



puss <33

2010-08-13 @ 17:46:49
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0