Because i love you

Hej sötnosar
Har fixat lite med några bloggar idag, har också sjungit (:
Sov över hos Nilla från igår till idag, båda vi hade nämligen tråkigt igår så vi bestämmde oss för att vara och sen så blev det att jag sov över.
Vi tog några promenader och pratade lite och sen har vi fixat med hennes design och hoppas studsmatta, har försökt att lära henne Gruperadhalv på studsmattan men hon har en liten bit kvar sen är hon runt.
Har precis ätit toast och varm choklad och sitter även nu med kopp choklad, så gott så.
Fick jätte många myggbett igår , haha 11 st sammanlagt på bara benen.
Orkar inte skriva mer, förstår egentligen inte varför jag har blogg, uppdaterar inte så mycket och kommer dock aldrig änns på om vad jag ska skriva så skriver helt enkelt bara korkade saker för att ni ska få något att läsa om, ni kan väll lämna några kommentarer och där tipsa lite om vad jag ska skriva om.
ska snart på träning hörni, ni får ha det så bra , puss då ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

kan du hjälpa mig med en grej med bloggen? jag säger mer på msn!

2010-08-19 @ 18:30:09
URL: http://smajlan.blogg.se/
Postat av: Mickis

haha :D fett kul att du lär ut andra det jag började lära dig. Det sprider sig, happy :)

skrivg om det du skriver nu och kanske om vad du hissar och dissar för det är intressant.

puss <33

2010-08-20 @ 16:10:56
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Anna

HALLÅ! kunde du hjälpa mig?

2010-08-21 @ 07:25:51
Postat av: anna

ja jag skrevmer på msn!

2010-08-21 @ 10:01:41

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0