25/8-10 Onsdag

Hejsan, har inte haft så stor lust att blogga på sistonde, mycket gympa och mycket skola.
Som sagt så har skolan börjat, började i tisdags alltså igår.
Skolan har då inte varit så länge men vi börjar inte med vanliga lektioner förns nästa vecka då min mentor kommer tillbaks till skolan, han har tydligen vart pappaledig nu ett tag så vi fick börja ett nytt år med en vikare
'kul start'
Men, men
Ska snart in i duschen så kan inte skriva hur mycket mer men ska fösöka förklara mig lite under veckan osv.
Igår som jag sa så började skolan, det var kul faktist.
Fick våra nya skåp idag dåra och självklart så får man skåpet längst bort i korridoren, haha?
Am, imorgon så är det väll en vanlig dag antar jag, vi skulle ha någon klasskamp med alla 6:or på eftermiddagen eller så men jag vet inte.
Sen så därefter så drar jag hem till 'Nicole' , kännt varanndra typ i 4 år eller så. Sen så går vi ju i samma skola och gympa grupp.
Men, ah sen så åker vi till träningen senare på eftermiddagen.
Sen så typ på Fredag så ska vi typ ha picknik med klassen..?! hahah kuul.
Hehe.
Får väll se mer senare då om vad som händer, jaop.
Men ska in i duschen nu men ni får ha det bra sålänge, puss på er.

 -  -

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0