21/8-2010

Hejsan alla sötnosar!
Idag blir det ingen träning p.g.a att det är ledarmöte i hallen idag, senare på eftermiddag ska mn komma ner till hallen och vara en demogymnast, alltså,, det är både nya och gammla ledare/tränare som ,åste veta hur man ska passa på vissa saker då och det är då man tar åt sig en demogymnast då det innebär att man måste ha någon att passa på, satt man lär sig.
Det kallas demogymnast!
Men kan tyvärr inte gå på det eftersom att familjen är bortbjudna på middag, men lilla Pelle har blivit lite sjuk så får se hur det blir, annars så får jag väll gå ner till hallen iaf, men vi får se hur dagen blir.
Skulle egentligen shoppat med Mickis idag men kan inte, var borta tidigare i veckan och köppte smink och sånt så handlade upp allt och därför så ska vi då vänta lite tills jag har lite tills jag får min månadspeng :) Då åker vi och shoppar.
Har då precis ätiti upp min frukost, fick lite ont i magen nu för att jag dumt nog åt vitt bröd :$ Dumt,Dumt'
Måste fixa klart rummet idag också, hoppas verkligen det blir klart då!
Måste börja fixa mig lite nu men ni får ha en fortsatt trevlig helg, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mickis

haha lyckat linnea, avrföär äta grejer som du inte ska :)

haha köpte du upp alla pengar dummer :D

men iallafall fett synd att du inte kommer för då skulle jag kunna passa massa på dig :).

haha för jag ska snurra mina kör akompisa riu volter, precis som alla andra :D_

<33

2010-08-21 @ 11:02:54
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Remeber my ?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggnamn:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0